niedziela, 3 maja 2015

Hejka!

 Nazywam się Martyna. Lubię szkicować, pisać i czytać. Blog poświęcę mojemu ostatniemu hobby - czytaniu. Moję ulubione książki to Harry Potter oraz Niezgodna, czytam jeszcze fanfiction a moim ulubionym jest Danger. Blog założyłam bo mam w domu sporą kolekcje książek, cały czas je kolekcjonuję dlatego też chciałabym się nimi z wami podzielić. Sama mam tak czasami że nie wiem co przeczytać a wam chciałabym to ułatwić, każdą książkę którą przeczytam zrecenzuję tutaj. Mam nadzieję ze będziecie dla mnie wyrozumiali ponieważ początki są trudne, jeszcze nie umiem wielu rzeczy i będzie mi ciężko ale jeśli będzie chociaż jedna osoba która będzie to czytać to będę to robić.
Jeśli to przeczytałeś bardzo ci dziękuje i zachęcam do czytania, pierwsza recenzja ukaże się jutro, jeśli znajdziecie czas to fajnie jakbyście zajrzeli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz